Про вебсемінар за темою «Аналіз роботи закладів дошкільної освіти у 2023/2024 н. р., завдання на літній період та на 2024/2025 н. р.»

    12 червня 2024 року у рамках Регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації спільно з Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» проведено обласний вебсемінар за темою «Аналіз роботи закладів дошкільної освіти у 2023/2024 н. р., завдання на літній період та на 2024/2025 н. р.».

   У ході семінару Світлана РУДНЄВА, головний спеціаліст відділу дошкільної освіти, інклюзивного навчання та закладів загальної середньої освіти обласного підпорядкування управління освіти Департаменту науки і освіти Харківської обласної (державної) адміністрації проаналізувала діяльність закладів дошкільної освіти у 2023/2024 н. р.

    Наталія КАПУСТІНА, методист Центру громадського виховання Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» акцентувала увагу на методичній роботі з педагогічними працівниками у 2023/2024 н. р. та завданнями на 2024/2025 н. р.

     Під час засідання було обговорено ряд актуальних питань щодо підвищення якості дошкільної освіти в умовах воєнного стану: роль професійних спільнот у системі дошкільної освіти, особливості інклюзивної освіти, головні аспекти атестації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та інші.

    Приємно зазначити, що до кращих практик організації дистанційного навчання ввійшли і заклади дошкілля Сахновщинської громади. Працівники КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» поділилися досвідом використання Каналу зв’язку для батьків дітей старшого дошкільного віку «Ефективна комунікація» та ефективності використання його у роботі.

    Тільки разом всі ми, і педагоги, і батьки можемо створити передумови для розвитку наших дошкільнят, щоб всі набуті дитиною протягом дошкільного віку компетентності, визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, відповідали ключовим компетентностям концепції Нової української школи та створили міцний фундамент для їх формування впродовж життя.

 

No Comments

Post A Comment