ЩО ПОВИННА ЗНАТИ ДИТИНА В 3 РОКИ.

    ОТОЧУЮЧИЙ СВІТ:

Знати назви домашніх тварин;

Знати назви 3-4 птахів; 3-4 риб, 3-4 комах;

Знати назви основних рослин: 3-4 дерев, 3-4 квіток;

Мати уявлення про овочі, фрукти, ягоди і гриби;

Знати частини доби (ранок, день, вечір, ніч);

Вміти називати явища природи: дощ, сніг. вітер, веселка.

     МИСЛЕННЯ:

Складати розрізну картинку з 2-4 частин;

Знаходити і пояснювати невідповідність на малюнках;

Знаходити зайвий предмет і обгрунтовувати свій вибір;

Знаходити подібність і різницю між предметами.

     МАТЕМАТИКА:

Рахувати до трьох і показувати відповідну кількість пальців;

Володіти поняттями: один-багато, великий-маленький, широкий-вузький, високий-низький, однакові-різні;

Знати основні кольори;

Знати основні геометричні фігури;

Порівнювати кількість предметів;

Підбирати пару предметів з заданою ознакою.

     РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ:

Знати назви оточуючих предметів: меблів, посуду, іграшок, одягу і т.д.;

Називати по одній ознаці кожного предмета;

Знати назви основних дій: бігати, стрибати, ходити, повзати;

Повторювати за дорослим віршики та пісеньки.

     ФІЗКУЛЬТУРА:

Вміти стрибати на 2 ногах;

Кидати та ловити м’яч;

Тримати рівновагу, проходячи по дошці, що лежить на підлозі;

Знати основні правила особистої гігієни.

     МУЗИКА:

Ритмічно рухатися під музику;

Копіювати звуки;

Управляти силою голосу, говорити голосно-тихо;

Мати уяву про різноманіття оточуючого світу (спів пташок, звуки тварин, шум води, шум транспорту і т.д.)

     УВАГА:

Не відволікаючись на протязі 3-4 хвилин виконувати завдання;

Знаходити парні предмети;

З поміж групи предметів віднаходити потрібний;

Звертати увагу на властивості і ознаки предметів;

Знаходити подібність та відмінності між предметами.

     ПАМ’ЯТЬ:

Запам’ятовувати 2-3 картинки;

Запам’ятовувати 2-3 слова, що сказав дорослий декілька разів;

Запам’ятовувати і повторювати рухи, що показав дорослий 1-2 рази;

Запам’ятовувати  деталь чи ознаку предмета.

    МОТОРИКА:

Вміти розрізати ножицями папір;

Ліпити ковбаски і шарики з пластиліну;

Малювати кружечки, крапочки, лінії;

Повторювати рухи пальчикової гімнастики.