ЩО ПОВИННА ЗНАТИ ДИТИНА В 3 РОКИ.
ОТОЧУЮЧИЙ СВІТ:
Знати назви домашніх тварин;
Знати назви 3-4 птахів; 3-4 риб, 3-4 комах;
Знати назви основних рослин: 3-4 дерев, 3-4 квіток;
Мати уявлення про овочі, фрукти, ягоди і гриби;
Знати частини доби (ранок, день, вечір, ніч);
Вміти називати явища природи: дощ, сніг. вітер, веселка.
МИСЛЕННЯ:
Складати розрізну картинку з 2-4 частин;
Знаходити і пояснювати невідповідність на малюнках;
Знаходити зайвий предмет і обгрунтовувати свій вибір;
Знаходити подібність і різницю між предметами.
МАТЕМАТИКА:
Рахувати до трьох і показувати відповідну кількість пальців;
Володіти поняттями: один-багато, великий-маленький, широкий-вузький, високий-низький, однакові-різні;
Знати основні кольори;
Знати основні геометричні фігури;
Порівнювати кількість предметів;
Підбирати пару предметів з заданою ознакою.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ:
Знати назви оточуючих предметів: меблів, посуду, іграшок, одягу і т.д.;
Називати по одній ознаці кожного предмета;
Знати назви основних дій: бігати, стрибати, ходити, повзати;
Повторювати за дорослим віршики та пісеньки.
ФІЗКУЛЬТУРА:
Вміти стрибати на 2 ногах;
Кидати та ловити м’яч;
Тримати рівновагу, проходячи по дошці, що лежить на підлозі;
Знати основні правила особистої гігієни.
МУЗИКА:
Ритмічно рухатися під музику;
Копіювати звуки;
Управляти силою голосу, говорити голосно-тихо;
Мати уяву про різноманіття оточуючого світу (спів пташок, звуки тварин, шум води, шум транспорту і т.д.)
УВАГА:
Не відволікаючись на протязі 3-4 хвилин виконувати завдання;
Знаходити парні предмети;
З поміж групи предметів віднаходити потрібний;
Звертати увагу на властивості і ознаки предметів;
Знаходити подібність та відмінності між предметами.
ПАМ’ЯТЬ:
Запам’ятовувати 2-3 картинки;
Запам’ятовувати 2-3 слова, що сказав дорослий декілька разів;
Запам’ятовувати і повторювати рухи, що показав дорослий 1-2 рази;
Запам’ятовувати деталь чи ознаку предмета.
МОТОРИКА:
Вміти розрізати ножицями папір;
Ліпити ковбаски і шарики з пластиліну;
Малювати кружечки, крапочки, лінії;
Повторювати рухи пальчикової гімнастики.