Проведення  комплексної оцінки розвитку дитини – одне із завдань діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

     Комплексна оцінка розвитку проводиться з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини.

    Документи, необхідні для проведення комплексної оцінки:

  • документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників (паспорт, копія);
  • свідоцтво про народження дитини/ паспорт дитини (копія);
  • індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності, копія);
  • форма первинної облікової документації№112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ (копія за згодою батьків);
  • у разі потреби – довідка від психіатра (за згодою батьків);
  • письмова заява батьків або законних представників на проведення комплексної оцінки;
  • особиста заява дитини на проведення комплексної оцінки (для дітей віком від 16 до 18 років);
  • письмова згода батьків або законних представників на обробку персональних даних дитини, зокрема на: зазначення стану здоров’я та медичного діагнозу у висновку комплексної оцінки; внесення даних дитини до реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ.

 

      ІРЦ проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання письмової заяви батьків (одного з батьків) або законних представників дитини.

     У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:

  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
  • документи щодо додаткових обстежень дитини.

 

    У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до ІРЦ подаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.